Pages

Friday, April 10, 2009

TULIP DATANG LAGI

Hari ini 10 april 2009/14 rabiuakhir 1430.
biasa nya masa ini tulip dah kuar kembali.
macam-macam warna yang akan dikeluarkan.
Tulip yang aku sendiri tanam,merah jambu,merah,oren dan macam-macam warna lagi.
kalau tengok disekeliling ,ada warna unggu,kuning,campur-campur warna.
buat masa ini aku masih tak pergi ke tempat biasa yang memang popular dengan bunga ini.
kemungkinan besar aku akan pergi juga.
ini mungkin kebarangkalian kali terakhir aku melihat sendiri bunga tulip ini..
masa akan datang tidak tahu lagi bila?
aku pun tak tahu kenapa aku begitu mengagumi kecantikan bunga tulip .
inilah dikatakan kuasa penciptaNYA.
setiap kali aku melihat kecantikan bunga ini,pasti hati aku akan berkata.
"adakah aku akan dapat melihat kau lagi selepas ini?"
bunga ini akan datang pada musim bunga sahaja.
selama sebulan bunga ini akan mempopularkan diri .
cantik memang cantik,bila melihat ada suatu gambaran akan muncul.
tulip...tulip...tulip....bila kita akan bertemu lagi,,,?????

No comments: