Pages

Monday, December 29, 2008

Kenangan darjah 6 tahun 1997





tahun 2008 genap 11 tahun aku meninggalkan alam sekolah rendah.entah kenapa zaman itu yang paling aku ingat sampai sekarang.zaman kanak-kanak yang paling nakal.... cerita tentang zaman darjah 6 .tahun akhir untuk sesi sekolah kebangsaan.tahun yang paling penting masa itu.yalah tahun peperiksaan UPSR.dalam kelas aku masa tue ada 17 org murid....lelaki ada 12 orang,permpuan ada 5 orang.memang best sangat-sangat kalau di ingat kan semula.keseronokan pada masa itu mungkin pada diri aku sahaja.budak2 lain tak tahulah..nak cerita pun tak tahu nak cerita dari mana.tapi sekadar memori sahaja...kenangan terindah bersama sahabat yang akan aku ingat sampai bila-bila..budak-budak tahun 6(1997)sekolah kebangsaan kampung awat..walaupun kami sekolah kampung,ada yang berjaya dan ada yang kurang berjaya.pertalian persahabtan akan segar dalam ingatan.semoga suatu hari nanti kita akan berkumpul semula...insyaAllah..

No comments: