Pages

Sunday, September 6, 2009

10 hari lagi......menghitung hari...

hari ini 6 september 2009/17 ramadan 1430....lagi 10 hari lagi aku akan pulang ke tanah Air....perasaan sedih juga membuat kan aku sayu untuk meninggal kan kenangan manis dan pahit....lagi2 terkenang kan budak2 dalam umah ini...masyaAllah dugaan bagi aku....aku tahu diorg bukan darah daging ku...tapi kasih sayang aku dah melebihi had membuat kan aku susah untuk tinggal kan mereka....mungkin salah aku juga,terlalu menyayangi mereka....berat sungguh dugaan kali ini....mungkin ada hikmah di sebaliknya...moga2 Allah akan beri pertunjuk kepada diri aku ini..insyaAllah...selain budak2 ini perasaan hati juga tidak ketinggalan...tapi aku akan cuba untuk menyelesaikan masalah yg membelenggu hati dan perasaan aku selama ini...insyaAllah aku akan selesaikan.....semoga Allah akan beri aku kekuatan buat kalikedua...insyAAllah....

No comments: