Pages

Sunday, August 30, 2009

10 hari puasa

Alhamdulillah hari ini genap 10 hari aku berada di bulan ramadan yg penuh barakah ini....walaupun hari ini aku tak dapat menjalankan tanggungjawab berpuasa(faham2 jelah org perempuan)sedih juga tak dapat meneruskan ibadah puasa ini...tapi insyaAllah setiap yg kita lakukan dengan ikhlas akan di beri ganjaran..insyaAllah....barang belum habis kemas lagi...tinggal beberapa hari je lagi aku akan berada di bumi ireland ini...tinggal lagi beberapa hari saje lagi aku akan bersama2 dengan meraka yang aku sayang...lepas ini ada peluang lagi ke aku bersama mereka...memaglah keluarga no 1....tapi aku dah anggap mereka2 yang berada di bumi ireland ini keluarga no 2 aku....hati ini masih lagi berbelah bahagi untuk tinggal kan kenangan di sini....insyaAllah PENGALAMAN yg aku timba dari sini akan aku guna kan sebaik mungkin di malaysia....tak sabar pun ada bila ada perasaan nak balik...tinggal beberapa hari saje aku akan melihat pemandangan lucan.......insyaAllah kalau ada umur akan sampai juga ke sini....insyaAllah.....

No comments: