Pages

Sunday, January 4, 2009

Kenangan demam flu

kenangan bersama mak ngah family...
kenangan mak ngah,tok wan,n atuk with anas n amani...dua insan yang aku akan ingat sampai bila-bila.
Ahmad muaz hamdani..kakak sayang muaz....
Ahmad anas hamdani....kakak miss u.......
Alhamdulillah lagi sekali aku diduga oleh Allah s.w.t.Demam yang agak panas(flu) .cuma tak di masukkan hospital je.boleh lagi buat kerja2 umah,tapi tak selincah selalu.buat ala kadar.takut juga pengsan.memang dah lama tak demam mcm tue.ujian dari Nya..hari ini dah dua mlm aku menangis.adik2 kesayangan aku akan balik ke tanah air.diorg berdua adalah kekuatan aku dekat sini.walaupun sekarang diorg tak rapat sangat dengan aku.tapi sayang itu dah sebati dalam diri aku.menangis pun tak guna.tapi aku akan tetap rindu mereka...Ya Allah selamat kan lah perjalanan mereka sekeluarga...semoga mereka sampai ke tanah air dengan selamat.Amin......to muaz n anas ..kakak love u...mis u so much...insyaAllah kita jumpa kat malaysia....

No comments: