Pages

Sunday, January 11, 2009

Kenangan sligo


Sligo...sligo..sligo...
salah satu daerah atau negeri di negara Ireland.
tempat yang menarik.aku suka stay kat sana.
walaupun macam-macam cabaran yang aku lalui.
kenangan di Sligo membuatkan aku lebih tabah untuk stay kat tempat orang.
membuat kan lebih matang untuk melayari hidup ini.
masa tinggal kat sini aku jaga anas n muaz.
kawan seperjuangan pun tak de.
kalau ada pun ,duduk tempat lain.
masa stay dekat sligo,aku rapat ngan 3 orang,yaitu k hawa(dublin)balqis(waterford)
Adawiyah(sligo cuma 4 bulan).diorang ini sahaja yang aku berkawan.apa-apa masalah
kita orang akan berhubung malalui telefon.
Sligo merupakan kawasan yang banyak bukit bukau.
Keadaan yang nyaman.memang tidak akan aku melupakan tempat itu.
kalau ada rezeki hendak pergi lagi.dah hampir 4 tahun aku tinggalkan sligo.
selamat tinggal sligo....see in my dream....SLiGO sligo sligo.......

No comments: