Pages

Thursday, August 13, 2009

BETUL atau TIDAK

hmmmm...hari ini 13 ogos 2009 bersamaan 22 syaaban 1430....genap juga aku 2 tahun tidak menjenguk kampung....betul ke tidak sudah 2 tahun berlalu?macam tak percaya je semua ini sudah berlaku...dari tarikh 13/12/05 - 13 /ogos/09 menjadikan 80 bulan aku stay dengan family k azi...suatu masa yang agak lama...hmmmm...betul atau tidak ia nya sudah pun berlaku....dari umur ku 20 tahun hingga hendak masuk 24 aku menjaga 4 orang budak..hmmmm..betul atau tidak sudah pun berlaku,budak2 tue semua dah besar...dari nureen 3 thn stgh hingga 7 tahun setgh...dari fatini 3 thn hingga hendak masuk 7 tahun....dari nuaim 2 thn stgh hingga 5 thn stgh...dari amani dalam perut sehingga 20 bulan dan dah boleh cakap sikit-sikit....betul atau tidak semua itu sudah berlaku.....
semua itu hanya menjadi kenangan yang akan kekal di ingatan aku.....LUCAN....dari tahu sikit2 tentang sekeliling lucan sampai lah ceruk2 lucan tahu lah juga....3 tahun nak masuk 4 tahun lah tinggal kat lucan..tempat yang paling lama aku stay sepanjang berada di Ireland.....betul atau tidak ia nya sudah berlaku......bilik di rumah 22 foxborough place juga akan meninggalkan kenangan yang tidak dapat aku lupakan ..huhuhuuhu.... 3 tahun setgh menjadi tempat aku tido..lama tu....walaupun tak besar mana,tapi memang best bilik ini..hahahaha..kenangan indah....
dari tidak pandai masak,sekarang ni boleh lah kalau nak jadi seorang isteri yang berjaya...hahahhahaha..thank emak di malaysia n k azi dan semua kawan2 yang byk mengajar dan sudi memberi resepi2 dan tak lupa juga kepada mak cik ku(mak teh n pak teh)kalau diorg tak berniaga sudah pasti aku tak pandai buat kuih muih...huhuhuuuu.....betul atau tidak semua tu sudah pun berlaku.....

BETUL ATAU TIDAK!!!!!?????????????

No comments: